زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید . . . .
هرگز تســــــــــلیم نشـــــــــــوید!معجــــــــــــــزه ها هر روز رخ میدهنـد شـــــــــــاید فردا روز شــــــما باشـــــــــد(مدیریت یادگـــــــــــــــاری ازمــــــــــــــن )
این نقاشیمو که امروز تموم کردم تقدیم میکنم به دوست خوبم فاطمه.......امیدوارم خوشش بیاد!

این نقاشیمو که امروز تموم کردم تقدیم میکنم به دوست خوبم فاطمه.......امیدوارم خوشش بیاد!



نظرات شما عزیزان:

marjan
ساعت10:34---2 تير 1393
یه امشب غرورو بزار کنار

اگر ابری هسی با لذت ببار.



خیلی خوجگله آجی

من این نقاشیارو دوست ندارم ولی واقعا خوجگل کشیدی من عاشقه نقاشیای فانتزیم....
خودمم کارم حرف نره


پاسخ:جدی؟!من نقاشی فانتزی بلد نیستم...............استعدادشو دارما.........شکوفا نشده:))))))))))))))


pouya
ساعت19:47---28 خرداد 1393
هان!!!
یعنی چی؟
مگه اینو خودت کشیدی؟؟
واقعا خودت کشیدی یا همینطوری گفتی؟؟
.
.
جوابشو تو وبم حتما بذار
پاسخ:خودم کشیدم دیگه............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:, ] [ 16:38 ] [ ⋆مصی⋆ ] [ ]